csapongáss.

2010.01.03. 19:37

látom itten már senki sem bír magával. :) én meg el voltam tűnve, mint szürke szamár a ködben.. magyarázat az mindenre van. :P

most egy csomó hatás ért megint, pedig az Embörék alig egy órája mentek el... olyan vagyok, mint valami pille, amit ide-oda fújkál a szél.. nem bírok megállapodni, egyik dologból a másikba kapok, nem tudok betelni velük.. semmivel. azért van ez most így, mert amikor a titkos kis valakimmel vagyok, akkor ugye minden a háttérbe szorul... és ez most így volt 9 napig^^ el se hiszem, hogy vége.. és holnap vár a munka. vagyis az eddig is várt.. felőlem várhatna még egy kicsit tovább is.. namindegy. :D

elég sok minden volt ezalatt a 9 nap alatt.. össze sem bírom fogni.. sokszor eszmbe jutottak ilyen úgynevezett szalagcímek. hogy mégis mit írnék ha éppen előttem lennének a gombok. először volt a mozis. hogy a moziban nem illik nemistudomhogymit. mert azt elfelejtettem, hogy mit nem illik. kb. mintha egy lyukas szivacs lenne a fejemben. vagy nemtom. szóval a moziban néztük az avatárt. 3dben. jóvót. sosem voltam még 3d-s filmen. :D aztáán nemistom. tényleg olyan sok minden volt. szilveszter. karácsony. brrr.. uno. catan. alkohol. sok alkohol. és még több kaja.. :S le lettem cseszve, hogy sokat iszom. áhh.. ezek a szülők nem tudhatják. -.- ez egy unalmas blog lesz. -.- ma esett a hó. meg tegnap. úgyhogy kimentem hóembert építeni. tudom, gyerekes dolog. meg kell változnom. -.- szóval már a hó sem a régi. azt hinné az ember, hogy tapad. de nem tapad. ezért csak kis méretűre tudtam gyúrni a gombócokat. -.- de talán jó lett. :) anyám meg folyamatosan zaklat. feltűnően gyakran. és mindenért. tényleg mindenért.. mint valami ötévest.. egyre rosszabb lesz.. :S még jó, hogy holnap minden szépen visszaáll a hétköznapi kerékvágásba. hmm..

lehet, hogy azért nem vislekedek a koromnak megfelelően, mert nem kezelnek a koromnak megfelelően.. -.- mindenki csak leoszt. hogy mindig csak bénázom. pedig nemis. nemhogy békén hagynának. most nem akarok hová fejlődni. jó nekem így. -.- majd ha rossz lesz, akkor teszek ellene. szerintem mindezek ellenére normális ember lesz belőlem. csak lenne már.. :S az a baj, hogy csak nagyon kevesen hisznek nekem. és azoknak a fele is hazudik. -.-

le a pesszimizmussal! :P

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: fload

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr921642829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása