a bég kezdete :D

2010.02.08. 19:17

jól vagyok. :D
nem kell aggódni a kis múltkori kirohanás miatt.
akarom mondani "kirohanás" miatt... :D
csak arról van szó, hogy néha jól esik tisztázni a dolgokat ebben a szent káoszban, ami bennem rejlik. :)
pont. :P

más: anyámék elmentek sétálni. apámmal. biztos fontos dolgokat beszélnek meg séta közben. nemtom elvégre nem vagyok ott. amúgy semmi rosszra ne tessék gondolni, csupán arról van szó, hogy apámnak orvosi előírásra kell (azaz kéne) sétálnia egy órát minden nap. és most elmentek anyámmal. azért ketten mert egyedül uncsi. én meg itthon maradtam. és azzal a gondolattal játszom, hogy milyen lenne egyedül lakni itt. biztos félelmetes. néha még így is félek egy kicsit. :D a semmitől. :D de most gondoljunk bele. felkapcsolnám az összes villanyt. odalent is, a nappaliban menne a tévé, a konyhában is ég a villany, tea az asztalon, arra vár, hogy tegyek bele mézecskét (csak még nem jutottam el odáig. :D). néhány tányér az edényszárítóban. mondjuk ha egyedül lennék, akkor lehet h mindig csak egy kéne. persze ha lusta lennék elmosni magam után, akkor több. :D najó, ez nem azt jelenti, hogy egyedül akarok itt lakni. még két embernek is nagy ez a ház. :) mondjuk biztos nem lennék egyedül. a múltkor is volt itt valaki.. tuti.. vagy én vagyok alvajáró. :D namindegy. talán egyszer majd kifejtem ezt a dolgot. :P
most pedig megyek és végre megcsinálom a jól megérdemelt tejámat^^
mühühü :P
meg az ősök is úgyis jönnek nemsoká. mondjuk még csak egy fél órája mentek el. :)

 

kiskínai/kisjapán. vagy lehet, hogy egyiksem. :D

no a ma estihez úgy tűnik ,hogy nem lesz kép, mert nem áll velem szóba a feltöltő bigyusz. -.- remélem az irományomat azért el fogja menteni...

(na csak meglett az a tegnapi kisjapán^^)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr581740123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása