merülés.

2010.02.23. 21:45

merüléss.
merülünk.
merülök.
merülsz.
:D
ma egész nap videóztam.
odabent az iskolában.
a szörnyen rossz osztályokkal. :D
felháborító.
sokminden van.
és koncentrálnom is kell.
meg nincs kedvem gondolkozni.
ez most egy kicsit össze-vissza poszt lett.
meg Ágicuval álmodtam.
nemjót. -.-
azt, hogy valami baj érte, és engem utált emiatt.
legalábbis nagyon úgy tűnt.
de utána már nem volt gond.
főleg, hogy felébredtem. :D
ma volt itten a zEmbör^^
és vett hétvégén telefont.
menőt. :D (nokia 5800)
és most azon beszélünk.
meert van ilyen kedvezmény a témobilnál.
hogy sokat tudunk beszélni kevés pézé^^
holnap meg szerda lesz.
és kész. :D
sajnos elég félresikerült lettem, mert
nem tudok egyszerre többfelé figyelni.
még kétfelé is nehezen megy :S
ami nem menő...
ezvan. -.-
:D

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: pmp.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr31785319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása