ő.Ő

2010.06.07. 21:41

elfáradtam. :(

És elhagytam a fél emberemet...valahol pöstön. na de majd holnap. :]

a hétvégén Hagymáztam is. máztam máztam. a többirőlnemisbeszélve^^

holnap pedig nagyon meleg lesz. remélem Édes, hogy jól bekened magad napolajjal, és nem égsz le vezetés közben és nem leszel majd olyan, mint a fekete-fehér bocicsoki...olyan kis ennivaló^^ :$

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr852064172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása