nyaralásosdi.^^

2010.07.20. 21:51

és igenis akkoris nekem valamiért szerda van ma..
hát, megvolt a nagy nyaraláss. :) menővoltám^^ igaz, hogy az első két napon szarrá égtünk (vagy szénné?), de ezt így utólag már nem bánom, mert olyan színem lett, hogy a tejcsoki besárgul mellettem írígységében...XD pedig már kezdtem egészen megbarátkozni a szokásos fehérségemmel...muhaha :D
szóval jóvót. sátoros majdnemvadkemping. egy egész hétig. ja meg kocsikázás, meg városokban bolyongás, meg strandolás, a horgászásról nem is beszélve. meg az éjszakai alvásbarázódásról. mert hogy az első éjjel nemigazán tudtam aludni.. minden egyes létező neszre felriadtam. :S meg ahogy a nemtommilyen vízi élőlények kimerészkedtek a partra, és a szemeteszacsit cincálták. a vízipockok. meg voltak vízityúkok is. azok hogy milyen vicces élőlények. :D és főképp milyen zajosak. XD általában az ő visításukra ébredtem reggelente. a meg a k*rvameleg. mert mire reggel nyolcra magamhoz tértem, már olyan meleg volt a sátorban, hogy hatszor leizzadtam, mire kikászálódtam belőle.. ezért nem is nagyon merészkedtünk bele napközben, ha nem volt muszály. csak jól körbeültük a helyet. meg körbefetrengtük. mentünk mindig az árnyék után. :) az Embör meg morgott sokat. hogy nem akarnak jönni a halak. meg hogy nem olyan halak akarnak jönni, amilyeneket Ő szeretne.. :D de azért a végére csak nem volt már annyira elégedetlen.^^ a szomszédok meg folyamatosan váltották egymást. a mellettünk lévő faházakban. izgi volt nézni, hogy mikor melyikben ki van.. :P
amúgy ilyen tök nomád volt a dolog. jó, zuhanyzó azért volt viszonylag normális. meg áram is volt. hosszabbítóval. de a vizet azt pl. flakonban hordtuk. a végefelé meg már úgy voltam, hogy inkább nem is mosok annyiszor kezet. hiába, az ember egy idő után megszokja a mocskot. :P jó, nem mintha akkora mocsok lett volna, de azért nem a lehető legnagyobb tisztaság és higiénikusság volt a jellemző. :D
az éjszakai horgászásból meg nem lett semmi. mert ahogy lement a nap, egyből támadni kezdett a szúnyogok hada. szerencsére ekkor már a sárotban egyáltalán nem volt meleg, így oda menekültünk. meg a zuhany alá. az milyen jól tudott esni... o.O
meg voltunk is erre-arra. Villányban kétszer is, meg a szigetvári strandon, ott is 2x, meg megnéztük Pécset(igen a pécsi-szál), csak nem nagyon, mert marha drága volt a parkolás. nagyjából ennyi. jameg fotóztam. jó sokat az autóból. jó bénák is lettek.. szokás szerint. XD hiába no. :)
asszem ennyi. most meg csücsülök itthon. és kész. a többi no comment. :P
azért megpróbálok néhány képet bepakolni. csak hogy minekni lássa. :)
jaés a zokni nem is nagyon kellett. :P

és akkor itten szeretném közzé tenni, hogy hol mi látható, és azért az elején, mert már egy fél órája itt bénázok azzal, hogy végre normálisan bepakolja nekem...-.-

Tehát:
1. kép: ez volt a helyszín
2. kép: ebédke^^
3. kép: pihi1 o.O
4. kép: pihi2 :D
5. kép: pihi3 :P
6. kép: a pécsi-szál!
7. kép: Mucu a toronyban :P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr962164675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása