ugyeugyeugyeugyeugyeugye...

2010.08.10. 22:25

Úristen milyen régen írtam már! :$ egészen elfeledkezem magamróll... -.- amúgy nincs semmi különös. pedig különössé is tehetném. ha akarnám. az Embörrel találkoztam is, meg nem is, mint a népmesében (mert úgy volt, h nem találkozunk hétvégén, aztán csak összejött valamennyire. :P), meg strandolni voltam tegnap Hoddyval.. muhahá. meg döglök itthon. és estére sikeresen lefárasztom az agyam a harry potterrel. igen. már megint a száraz tényleírás. :S holnap fel kéne kelni fél nyóckor. mert megérdemlem. olyan fura volt ma reggel, hogy nem volt itthon senki mikor felébredtem. nagyon fura volt. jaés kezdek átmenni házinyúlba. valahogy a többi dolgaimba is át kéne ültetni ezt a határtalan lelkesedést, ami jelenleg jellemez... XD de tényleg.
jaés hiányzik az a kis dög. mindig hiányzik. amikor nem érzem, akkoris. ez van. -.- nemtom mi lesz. be kell magam vetni....... (sic!)
jaés nem mindig azt írom le, amit gondolok. vagy tervezek.
miért van ez így? ne mondja senki, hogy lustaság. abból már elegem van. meg a feledékenységből is. abból méginkább.. -.- a felelőtlenségből meg főleg. mikor fogok én abból kinőni? :S SOHA???
Lillával azon szörnyülködtünk tegnap, hogy öregszünk. pedig ő még csak most fogja a 24-et tölteni.. :D vicces. lehet, hogy 30 évesen meg majd fiatalnak fogjuk gondolni magunkat. az még viccesebb lenne.. :D én kinézetre majd akkor leszek 20. meg felfogásra is. ja bocs, gondolkodásmódot akartam írni.. :S inkább nem mondok semmit. örüljetek, hogy írok. :P
amúgy nagy luxus van ám, hogy nem dolgozok, mert extra módon ráérek Mindenkire....... :P:P:P:P:P
hihi^^

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: ugye

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr62213368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása