kellékek.

2010.09.23. 21:49

miért kell mindenkinek tökéletesnek lennie?
ez itt a nagy kérdés.
inkább minden más lenne tökéletes, mint mindenki más. ugye?
és akkor nem itt tartana a világ, ahol most tart, és én is kényelmesen elférnék a ruhásszekrényemben, mert nem lenne ennyi kib*szott cuccom... -.-
tényleg kellenek a kellékek?
néha legszívesebben a szakadt aljú farmeromban járnék meg egy sima fekete pólóban, meg a sárga tornacipőmben, de nem lehet.
és hogy miért?
mert meg kell felelni az elvárásoknak. mert hogy néz rám a többi ember?
és persze ozz van Jóanyám, aki még mindig igyekszik beleszólni a dolgokba, de szerencsére már eljutottunk a "ha velem jössz idemegoda azt nem veszed fel" szintig.
és az is lehet, hogy ha nem lenne mindez, akkor tök igénytelenül járnék. ami hosszú távon senkinek nem lenne jó.
így csak halmozok.
de, állítólag még nem vagyok kényszeres vásárló. pedig megtehetném. de hát ez is Jóanyám miatt van, mert szerencsémre úgy nevelt, hogy az esetek többségében sikeresen vissza tudom fogni magam^^
a tökéletességtől viszont messze vagyok.
mindenki szemszögből.
a saját szemszögömből is. általában.
(najó, talán egyvalakiéből nem^^ de ez sem biztos. XD)
jah, mindez egy képről jutott eszembe, ami egy nőt ábrázol, és szarrá van retusálva. akarom mondani "tökéletesre".
áh, nem értem én ezt... -.-
viszont rájöttem, hogy gátolva vagyok. muhaha.
kellett ez nekem?

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr232318963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása