brainstormingososos.

2010.12.06. 09:33

önző vagyok. (ez most nem tudom miért jutott eszembe. ja, de. előző belegyzés.)
fáradt vagyok. (annyira nem is, meg végülis kialvatlannak sem mondanám magam, mert 7 órának elégnek kéne lennie. csak el ne aludjak majd a volán mögött.. :S)
kialvatlan vagyok. (a lóf*szt! XD)
fázom. (csak így szimplán :D)
éhes vagyok. (no comment.)
nemsoká megyek VEZETNI! (hurrááááááá!^^)
amúgy minden rendben van.
de tényleg.
ma még nem láttam zsíros füleket, meg kiszőrösödött tetovált szemöldököket. (szálljak csak fel a buszra..)
ráadásul a macska sem menekült el előlem ma reggel :D (biztos hiányoztam neki a hétvégén^^)
Hagymánál is voltam szombaton. megnéztem, hogy mit alkotott. (*büszke*^^)
tehát büszke vagyok. :) Rája. :D
ajándékok után is kutattam.
sikerrel. (*megint büszke. vagy inkább csak elégedett?* :D)
csak Anyám is örüljön. áááááááááááá ez biztos tetszeni fog neki. a kis meglepi^^
mi van még? ja,
tegnap Harry Potter néztünk (óripotyié.. XD)
moziba.
jóvót.
marhára tetszett.
végre egy olyan rész, ahol alig hagynak ki valamit és alig változtatnak a könyvhöz képest. lehet, hogy minden fejezetet két részben kellett volna megcsinálni? :O
most már mindegy.

dáccóll. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr642496134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása