Szerelmetes levelek helyett..

2011.12.11. 12:37

Szia Mucim!
 
A szobámban még mindig kupleráj van. Mármint nem olyan kupleráj... :D
most jöttem a templomból. Azaz nemrég. Mézszentelés volt, gondoltam megnézem mááár. Meg én amúgyis szeretek templomba járni, csak lusta vagyok. Meg pénzt nem vagyok hajlandó adni a perselyes bácsinak. Nehogymá'. -.- Annyira azért nem vagyok jó keresztény. Meg szét is fagytam. Meg a fejem is megfájdult. De csak már miután haza értem. :D Jóanyám meg már megint főz, (vasárnap lévén) de most valami olyat, amilyet még nem ettünk eddig, és elég jónak ígérkezik.^^
Mosz olvastam a kurvás izét a fészbukon. Onnan jutott eszembe a kupleráj. MEg az, hogy írhatnékom van, de a lényeget sosem írom le. Éljenek a tények. Ja meg Joulupukki. ;)
 

Szerető Micid. :X 

http://www.heol.hu/heves/kultura/joulupukki-rokonsag-es-bekesseg-416747

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: hírös

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr863455058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása