továbbjutás.

2012.01.14. 23:30

Váhh... Ez a kibbaltázott sorozat mindig gondolkodásra késztet. Hogy lehetnek ennyire... elcseszettek? Hogy az istenbe nem tudják normálisan megoldani a dolgaikat? Én eztetet nem értem. És már megint nem volt rendes feloldás a végén. De most akkor sem fogok még egyet megnézni, mert már késő van.. H***** meg... Tényleg csak a feszültséget generálja ez a sorozat bennem, de nagyon durván. Lehet nem lenne jó ha a Mucival együtt néznénk. Ki tudja mit hozna ki belőlünk? Ennyi negatívumot basszus.. Elképesztő. Tovább gondolni, hogy ki miért mit csinált, és mi lett volna ha mégse úgy csinálja, ha csak egy kicsit is jobban odafigyel a másikra akit szeret.. Mondjuk ez elég jó mondanivaló. Tudom hogy hogy ne csináljam. Mondjuk a készítők nyilván erre mennek rá, és ezért vagyok sík ideg amíg nézem, és ezért ülöm végig minden alkalommal kitágult, rezgő pupillákkal azt a bizonyos 50 percet. Kiakasztó na. De végülis nem baj, mert úgyis alszom, előtte agyalok rajta egy kicsit és kész. Nem marad rajtam a nyom(ottság). Elég ütős lett ez a negyedik évad no. ÉS akkor is. B*sszák meg. :##

H***** meg... Na azt inkább le sem írom, így is ki vagyok akadva a film miatt, nem még hogy a h*****on gondolkozzak. :D Jó lesz egyébként, csak szerintem egy kicsit túlreagálom az egészet. Mert mindig ez van. Mikor szarra számítok, akkor egy kicsit jobb, amikor meg jóra, akkor meg mindig szar. És az idő előre haladtával egyre szkeptikusabb vagyok, úgyhogy most már mindig egy kicsit jobbnak kell lennie.. :D Ejj, a negatívoskodás tényleg szörnyen fáraszt, úgyogy megyek is gyorsan aludni. :)

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: sfunder

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr563546426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása