macskaláda. :)

2012.03.14. 15:59

Kábítom magunkat. Ilyen kis térben még egy fél füstölő is elég ütős. Nem tudom melyikünk tűri rosszabbul: a macska, vagy én? :D Valószínűleg én.-.- Érdekes, hogy az Embörnél hogy eloszlik abban a nagy szobában (ja, mondjuk vagy 3x nagyobb, mint ez.), én meg itt fuldoklom. Pedig nem volt ez mindig így... Igaz, mostanában már füstölni sem szoktam, hiszen itthon egyből nekem szegezik a kérdést: mi ez a szag? Ők nem szeretik, ilyen kis helyen meg asszem most már én sem. :S Ez még elég, a többit meg átviszem a Mucuhoz. Ha akarom. :X Egyébként éppen csinálnom kéne azt a "szart", csak alig találom azokat a "szarokat" az adatbázisban (még konkrét vadászat után SEM), ami roppantul dühít. Rosszabb esetben pedig azonnal elveszi azt a maradék kis munkakedvemet is, amit a füstölő által éppen nem okozott fejfájás meghagyott.. :s Úgy látom neki (cic) azért sikerült elaludnia, éppen most mozgatja a kis mindenét. :D Biztos álmodik valamit. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr194316704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása