perfect circle.

2012.06.06. 19:35

life and sudden death and backgound stories..

akarom mondani (már ha durván sarkítanék) a halál revansot vett a sok születésen, csak hogy az egyensúly megmaradjon. -.- (avagy nem mindig értünk egyet. ezt meg még úgysem fejtettem ki senkinek - bent nem is fogom - úgyhogy ne tessék csodálkozni ha nem tetszik érteni. ezek már az én elbaszott, de továbbgondolt agyalmányaim.-.-)

nostehát ott tartunk, hogy barátkoznék, illetve a bevitt HATALMAS kb. (3 cent xD) mennyiségű birsalmapálinkának köszönhetően kemény vagyok, mint a bivalyszar gumilabda (mármint egy kemény gumilabda..), és én most akkor is pörgök ha nem ittam délután kávét és nem is aludtam és megint nem fogom magam kipihenni, de mivel kemény vagyok (és naaagy és hatalmas xD), ezért MEGINT nem fogok ma időben lefeküdni sem. mármint elméletben. XD holnap pedig majd nyilatkozom a gyakorlatról is. egyébként meg ma kéne hamar lefeküdni, mert holnap délután kib*szottsok dógom lesz. -.- ördögi kör. :S

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: lájv

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr144569990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása