amikoragepárdlassúúúúú.

2012.06.19. 16:46

ma reggel egyáltalán nem voltam boldog, de aztán kikezeltem magam egy kis rothadt csilivel. majdnem 100%-osan. :) persze az utókezelés részeként még kell egy doboz sárgaszofi is..^^ mármint nem az egész dobozzal egyszerre... XD csak egy kis szálacska, amire már hetek óta vágyommmmmm.^^

azon gondolkodtam ma, hogy néha olyan jó lenne láthatatlannak lenni. o.O mindennek megvan az ideje oka. -.- viszont olyan is van, aki meg előlem bujkál sikeresen. csak tudnám hogy a francba csinálja..-.-

meg azon is gondolkodtam hogy vajon köcsögség más kárára magamra maradni? persze nem mondtam el annak akinek terveztem. csak mert lehet hogy őt is megkörnyékezik. persze az is lehet, hogy nem. mert az nem lenne jó ha nem lenne/maradna ott. (már megint az utalgatások ugyebárr..:)

egyébként meg nem vagyok írígy, csak nemtom mi bajom van. :D

cont.jpg

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: visible

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr1004598581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása