apa.levetett.zoknija.vagyok.:D

2012.07.02. 17:10

nyugodtság, idegesség. ez volt ma. meg az átható muskátliszag. :D egyszerűen semmire se nem bírok rájönni. :D megint egy csomó dolgon agyaltam (már amikor sikerült), de mindig ugyanott vagyok, mert a miértek sosem tűnnek el. még ha belenyugszok se. a bugra gondolni sem volt jobb, mert már-már fizikai fájdalmat éreztem. :S tudom, minden csak rajtam múlik. akárhogy is akarom, egyszerűen nem tudom magam lebeszélni róla. :S KELL és kész. -.- biztos hogy gyorsabban mennék vele, mint ma az egyébiránt vadállat módon közlekedő sofőrünk, akivel ma kivételes módon csigatempóban vánszorogtunk haza. -.- egyébként is minden és mindenki idegesített ma.. (pontosabban mondva csak egyvalaki idegesített, aki egész nap úgy morgott mellettem, mint valami bolhás vidéki eb. -.-) szóval elegem volt. i'dbefree!

spirited_away2.jpg

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: kormok

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr374624352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása