furcsa dolgok az életben.

2012.09.10. 21:45

a nap hihetetlen története: elém pattant ma egy kb. nagyanyám korú néni a villamoson, hogy: "Én egy öreg néni vagyok, de neked olyan szép pofid van! Mosolyogjál mindig!" :D cuki volt, először azt hittem hogy valami kéregető. micsoda világ. -.- aztán elgondolkodtam a szavain, csak hirtelen nem tudtam hogy mégis minek örüljek. nehéz lesz....

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: néni:)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr64767442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása