flow.

2012.10.09. 15:15

hátt, kedves emberek, az a helyzet hogy kib*szottjó napom volt.^^ a szomszédöban idegenlégióskodtam mámamámamáma, ahol teljesen más volt a légkör. ami -így utólag belegondolva- nagyon sokat számít. dolgozni nemigen dolgoztam kevesebbet ez tény. igaz hogy ez más jellegű volt, meg még élveztem is, de a legnagyobb különbség a két hely között mégis a NYUGALOM volt. ami nálunk sajnos nincs jelen. :D nem kellett néznem a kedves a+b+c+d fejeit, nem kellett elviselnem a jelenlétüket, nem kellett hallgatnom a sok idiótát (tiszt. kiv.), nem egyből kellett a hátamban érezni a szúrós tekinteteket ha egy kicsit is elkalandoztam, magyarul nem kellett GYOMORIDEGGEL dolgozni. ami egyébként szerintem nem normális dolog. nem azt mondom hogy amott olyan hű de nagy lazaság van, de mégis teljesen más. nyilván, az emberek is mások. lehet mindenféle hátsó szándék nélkül is kedvesnek lenni BÁRKIVEL. persze lehet hogy csak jól titkolták, de hát az érzéseim csak nem csapnak tán be. :) ezé' vártam én ezt b*ssza meg. :D

u.i.: éjszaka azt álmodtam, hogy zuhanyzom. minden összecseng. -.-

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: rida

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr194828856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása