moha és margarin.

2012.11.22. 20:22

no comment, délután még ez volt: 'Óóó!!! te kedves kis péntek, hogy én mennyire várlak már.. :3 egészen 5 órától kezdve nagyonfontosdolgomlesz. :X' azóta elfáradtam.
ma egész nap énekeltem (de csak halkan), mert egész nap egyedül voltam odabent, mert T. nincsen, M.-et pedig már x-edik napja elküldték hátra, hogy ott is legyen valaki. én meg tartom a sort antiszocializálódás közben és egyedül vagyok a tömegben.-.- és valószínűleg holnap is ez lesz.-.- és még csak K. sincs grrrr.
ma véleményt is kellett nyilvánítani, hátháthát.. leszaromizmus. az embert mindig olyankor döfködi az igazságérzete, amikor nem kéne.-.- xmentesnap xszel.-.- mörfi törvénye szerint azokat a dolgokat fogom bevonzani, amiket rohadtul nem akarok. vagy mégis? :S eeevették az eszem. :X
u.i.: ki a fene nézeget itten éjjel 1 és 3 között? tegye fel a mancsát rögtön! -.-

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: truth

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr634920496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása