hósapka.

2012.12.06. 15:52

ezanap.:)
nem is tudom hogy hol kezdjem. felvezetésnek mondhatnám azt, hogy az emberek anyagias lények. mert ilyenné tette őket ez a társadalom. ami sajnálatos. ennek ellenére valamiért nem tudja elbaszni a kedvem az a gyalázatos kis prémium amit kaptunk. tehát akkor a hibát magamban keressem, ahogy azt szokás.
szóóóóó, néha a negatív dolgok is pozitívba fordulnak át, minden csak nézőpont kérdése (sic!). tegnap amway-es fejtágításon voltam. szóval akár mérgelődhetnék is, hogy miért kellett engem már megint ezzel a számomra átlátszó és fölösleges dologgal zalkatni, de nem teszem. nyilván aki erre elhívott egyáltalán nem rossz szándékkal tette (az emberek persze önzőek, mint tudjuk), meg nem is tudhatta hogy. meg van akinek ez jó, hátha Zs.-nek is bejön, drukkolok. :)
reggel kurvamorcos voltam, amire ugye a REGGEL, illetve bizonyos személyek hiánya és jelenléte nyomta rá a bélyegét, a hidegről már nem is beszélve. komolyan, ha nem fosnék a szondáztatás veszélyeitől simán lenyomék egy felest indulás előtt, hogy legyen kedvem kimászni a hidegbe brrrr..-.-
a nap fénypontjaképpen elgondolkodtam azon, hogy a főnökök szerint vajon ki a jó főnök? az, aki ha csak kiejti a nevedet egyből ugrálni kezd a bal alsó szemhéjad miközben azon gondolkozol, hogy úristen mit csináltam már megint rosszul? :D mert nekem eddig csak ilyen főnökeim voltak. persze lehet hogy jelen esetben megint saját magamban kéne keresni a hibát. möhhh.. egyébként senki részéről nem ért ma semmiféle attrocitás, sőt. mondjuk próbáltam nyilvánosan minnél kevesebbet vakarózni ez tény..:D
ma megint mellettem ült az az egyén, aki.......hát nem is tudom. lehet hogy csak túllihegem a dolgot, de annyira bírom amikor valaki ennyire szimpatikus. megint a pesszimizmus esete a pozitív csalódásról. eddig. :) érdekes, hogy van akivel mennyire megtalálod az összhangot úgy, nem is sejtetted volna, és van akivel mennyire nem, pedig hogy küzdöttél érte..
és ezennel mai beszámolóNK végére értüNK, avagy van még ott ahonnan ez jött. :P

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: zizis

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr464951272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása