véleményezés.

2012.12.14. 23:37

szóval az ámerikaiak azért olyan elvontak, mert náluk kötelező olvasmány Salinger Zabhegyezője. akarom mondani volt eddig, mert hogy le akarják cserélni vagy mi. én nemtom, egyébként annyi mindent belemagyaráznak a Zabhegyezőbe, hogy ilyen útkeresés, meg olyan izé, szerintem csak egy iszonyatjól kitalált tévelygésszerű faszság az egész. :) lehet hogy pont azért szeretem, mert olyan megfoghatatlan. nincs kifejezett történet, csak úgy jönnek a dolgok egymás után. olyan az egész regény, mintha valami betépett repülésen lennél Holden fejében, az ő gondolatai a te gondolataid. nehéz elvonatkoztatni, nem is szoktam. szerintem még mindig nem értek belőle mindentt..

jah, mondtam már, hogy Óz úr ideges? :D a körülmények pedig mindig változnak. holnapppp♥

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr274966175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása