akaratlagosság.

2012.12.24. 12:33

minden kurta tekintetben ott van az igazság. a céltudatosság és az akaratosság vajon egy és ugyanaz? aki nem akarnok, az nem is lehet céltudatos, vagy legalábbis nem annyira látványosan. szerintem az akaratosság elég undorító dolog. azon túl, hogy meglehetősen hasznos. áh, nem tudom. ezt most valahogy nincs kedvem kigondolkozni. az a baj, hogy igyekszek minden szempontot figyelembe venni(nyilván sikerülni nem igazán szokott..XD) csak hogy ne legyek támadható. akkor viszont a saját nemlétező véleményem fog elveszni. inkább elveszek. mondtam M.-nek, hogy nagyon úgy tűnik, hogy valamiért bírnak engem a munkatársai. erre Ő: mert ki az aki téged nem bír? igazán elgondolkodtató válasz. pedig biztos vannak egy páran, csak azok nem ismernek. meg én sem őket. mindennek megvan az oka.:X ezt a múltkor ki is fejtette nekem, hogy miért: mert amellett, hogy egyébként kibaszott rendes vagyok, egy szánnivaló kis ... vagyok. és ha valahol mélyen belegondolunk, ez tényleg igaz. viszont tök durva, hogy a néni a buszon meg egy tök talpraesett valakinek nézett. úgy, hogy nem is tudott rólam semmit. jaj igen. csak annyit akartam mondani(de már mikor..-.-), hogy ne higgyél senkinek. nem szabad. még nekem sem feltétlenül. sajnos.-.- persze nekem azért lehet^^

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr344979991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása