comedies.

2013.01.15. 21:07

én kis naív azt hittem, hogy ma már este 8-kor aludni fogok... háháhá. :D

#1
M: -És ilyen barna penész keletkezett a tojásokon.
Z: -Amikor én ott voltam még sárga volt.. :D (ugyanaz)

#2
M: -Fúúúúú tegnap a Gyűrűk urába...
Z: -Mucikaaaaa a Hobbitba! én tudjam hogy mit néztél? :D

holnap pedig szépen aláíratom veled a könyveMet Baszkikám! :D
*to Grcsó.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr775020506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása