a figyelem.

2013.01.16. 20:54

tiszta hülye vagyok. mondtam már? az elmúlt időszakban teljesen a saját belső kis világomba voltam fordulva. ma azonban némi segítséggel ráébredtem, hogy nem szabad teljesen begubózni, nyitni kell! nem irigykedni kell azokra akik kikaparják saját maguknak a gesztenyét, hanem tanulni tőlük. köszönöm, egy élmény volt minden, de főleg a Grecsó! :) több szót erre nem is pazarolnék, úgyis minden csak rajtam fog múlni, nem pedig azon amit mondok.

Fénykép2639.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr535022580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása