timeless.

2013.02.12. 19:17

mondtam már? szombat délután útban Lilla felé a viadukt alatt találkoztam Frank Gallagher hasonmásával. :D

ez a nap.. olyan volt, hogy tízig nem bírtam magammal, utána meg már bírtam. :X
most meg már megint nem bírok, mert a k*rva átutalást meg kéne csinálni, de fingom nincs hogy melyik számlaszámra kellene küldeni a lóvét...-.-
mert az őskövületék meg azt hiszik, hogy minden csak úgy van, hogy csak kenjük be sárral, meg hogy én sosem vagyok itthon hogy megtanítsam őket internetezni úgy, hogy ők azt majd nem felejtik el úgy, hogy nem is használják. nekem pedig jelen pillanatban nincsen ehhhez idegzetem. meg úgy leginkább semmihez-.-
és a városig még el sem jutottam a farmjaimról már nem is beszélve. és már kibaszott negyed nyolc van. amikor az előbb még csak hat óra volt. valaki lopja az időt vazzeg! :S
én meg csak a nyálamat pazarlom itten.-.-

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr655077150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása