te irgalom.

2013.02.13. 20:25

"elvont dolgok jönnek körém,"
"szeretlek, mint fényt a termek,"^^
sötétben nehéz gépelni. igencsak.
ma is a nyakamba vettem a várost, akarom mondani a lábam közé, vagymi.-.-
lassan már csak dekára lehet majd megvenni, megállapítottam hogy gebe vagyok, évek óta nem volt már ilyen...
lassan betaknyosodom, holnap csütörtök, én meg nem tudom hogy mit akarok.
holnap végre elmegyek a fodrászhoz, és megcimbáltatom ezt a borzalmat itt a fejemen. csak nehogy megint visszamondja. azt már nem élném túl szerintem. :D
mondjak egy viccet?
ja bocsi, ez már kettő.
és mi az: kicsi, zöld és makkot eszik? :D
 
u.i.: azt szeretném, hogy minél több embert olvasson. engem.
és punktum. -.-

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: hatás

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr765079189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása