budapest retro.

2013.02.15. 15:32

ezt énekelgettem anno, amikor mentem haza a sötétben egyedül. és ma megint. :)

"Mikor az uccán átment a kedves, galambok ültek a verebekhez."(J.A.)

Csizmásnénak: A te férjed a Csizmás Kandúr? XD
Csomósnak: Te hány csomóval mész? :D
A rózsaszín tyúknak reggel: Levágattad a hajad? - Nem bazmeg, csak álmodod.. XD
nem vagyok ám köcsög. :D viszont közölték, hogy nem vagyok önző. jaj igen. a fodrásszal valahogy nem voltunk egy hullámhosszon. de legalább az vígasztal, hogy a hajam az összes "öregasszonynak" tetszett.. :D

a nap kérdése: rémdenevér-e a vén denevér? :)
reggel örültem, néha érdekes vagyok. olyan volt ma, mintha energiát küldött volna valaki, mert egész nap nem volt semmi bajom. :) köszííííí :)

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: menyét

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr945082187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása