roncsolás.

2013.02.23. 13:37

hogyan hordjuk az élénkzöldet, avagy ma pizsamában mentem dolgozni effektus. :D csak eszembe jutott. nekem a zoknijaim élénkzöldek.. kettő is van. most is épp rajtam van az egyik. XD
ma reggel úgy ébredtem, mint akin átment az úthenger. és nem volt jó..-.- nem is csodálkozom amúgy, ez az ab.roncsolás nem embernek való munka.
ráadásul jelenleg kurvávra nincs türelmem senkihez. pedig az most kééne..D:

a hét poénja:
K. tegnapelőtt(valakiről:D): megyünk egymás mellett, én tolom a kocsit, aztán egyszer csak megszólal hogy Szia! XD elmebaj............. :D

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: uff.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr495100131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása