stampedli.

2013.03.11. 16:10

I was so glad that I was on that place, where we could lick the stamps all day. :D
ma volt időm gondolkodni (azzal az apró különbséggel, hogy most meg is tettem..XD), mégpedig olyasmiken hogy az emberek milyen furcsák. már megint elméleteket gyártok, rájövök hogy ki az akit szeretni kell és ki az aki gyanús, ki az aki még ahhoz is túl elvont hogy egyszerűen csak fura legyen. átértékeltem néhányukat az elmúlt pár nap történései alapján, és nem feltétlenül csak pozitív szemléletben. nem szeretnék hasra esni. :) mondjuk a gödröt már valószínűleg úgyis kikapartam..:D az a bajuk, hogy túl negatívak, és csak úgy szippantanának be engem is, de én nem hagyom magam. nem vagyok hajlandó rosszul érezni magam ha egyszer jól is érezhetem magam, akármi legyen. this is my choice.-.- :)

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: elm

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr25128032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása