írodalmi elvontságok.

2013.03.13. 15:45

Gyalázat. Találtam pár József Attila verset, és a zoknimra ülve olvastam. Félek, hogy nem tudok túl gyorsan írni ahhoz, hogy el ne szaladjanak a gondolataim. :S Na majd belinkelünk párat hogy mindenki csodálkozzon, nekem tiszta új az egész.. Írt ő ilyen elvontságokat is, csak az nem tanítják az iskolában. Nem értem hogy miért..:D

*pedig egészen másért nyitottam ki. "mikor az uccán átment a kedves"*

"Akadnak olyanok, akik lovon, autón és repülőgépen is gyalog vannak, és a pacsirták hajnali énekében heverészek, mégis túljutottam a szakadékon."(J.A.)

"Ha megszeretlek, kopogtatás nélkül bejöhetsz hozzám, de gondold jól meg..."(J.A) (ez tovább is van egyébként, de így szerintem sokkal jobb. :P :D)

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: vrs

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr615132977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása