valeriána.

2013.03.14. 20:23

községi márciustizenötödikei-ünnepség helyett inkább szétcsaptam magam aerobikon. fujj, de rossz vagyok. :D valamit valamiért, mindenkinek olyan izmocskái vannak hátul, mint nekem. :D persze van akinek nem csak ott, némelyik brutál bulldog módjára néz ki. én olyan nem akarok lenni.-.- ha így folytatom nem is leszek.. mikor már olyan szép reggelek voltak és mentem dolgozni, átsiklott az agyamon a hajnali futás csalogató lehetősége... amiből valószínűleg sosem lesz semmi. XD de azért nem iszom előre a medvebőrre. :)
mileszígy holnap? o.O (ala debi)

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: slide

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr575135226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása