Lucky Starr*

2013.04.14. 15:08

Láttam az "Urat" a tv-ben. igazság szerint régóta vágytam már rá hogy elcsípjem, hogy esetleg megmutathassam a többieknek, hogy "Ő az!", meg hogy mégis milyen, de csalódnom kellett. csalódnom, mert teljesen más volt az egész lénye ottan, más volt az öt évvel ezelőtti önmaga mint az, amit én idén megismertem belőle. könyvein keresztül valószínűleg nincsen szembetűnő változás, -nyilván valahol tudtam hogy másabb lesz mint amire számítok,- mégis csalódottságot keltett bennem a fizikai megjelenése, hiszen az elragadó fess férfi helyett egy csillogó húsgombócot láttam.. emiatt teljesen olyan érzésem volt mintha nem is ő lett volna, ezért is vagyok kiakadva, hogy miért számít ennyire sokat az a néhány plusz kiló? nem értem. persze lehet hogy még az is rátesz egy lapáttal, hogy a tévé sokkal személytelenebb közeg a levegőnél.. :O ennek fényében már le sem merem írni hogy kiről van szó, bár akár tudhatjátok is. csak nem akartam hogy megint megtalálja itt önmagát. titokban természetesen pont az ellenkezőjében reménykedem. :) *

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: grcs

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr775222305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása