mantras.

2013.04.29. 23:43

"Az Öreg C erre azt mondta, a nőket azért kell szeretni, mert megérteni nem lehet őket."(Grr)

Én igazán nagyon féltem a sötétben hazafelé menni azon a kábé ötszáz méteren, ahol az orromig sem láttam mert nem égtek a lámpák nemtommér..:S és csak szorítottam a kis gázsprémet, és felemelt fejjel nekivágtam a vad és sötét ismeretlennek, ahol mintha a hangok alapján még lett is volna valaki. persze az volt a kib*szottnagy szerencsém, hogy nem volt ott senki. és holnap ki visz át? :S pedig ma nagy örömök értek, eegy hónapra eltűnik, a tizenhetedikét meg kiadják. kisautó, kakukktojás. :)

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: fear

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr805253658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása