bozót.irtás.

2013.05.17. 10:58

Rettenetes, ahogy ő a lakásban történő örökös pakolás meg bogarászás nélkül nem tudna meglenni, én anélkül hogy állandóan írjak. kinekmi. :X
hát a tegnapi napom az olyan volt hogy off, M. fizikálisan nem volt magánál szegény, én pedig mentálisan voltam a béka segge alatt valahol jó mélyen..:D olyan ember vagyok, aki szereti aprólékosan megtervezni a piciny kis dolgait, mert ha nem akkor annak sosincs jó vége. na ez az amire most a héten képtelen voltam. :D asszem jót fog tenni a négy nap pihi^^

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr235304365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása