rododendron.

2013.06.05. 16:57

Na bumm, egész nap alig várom hogy végre hazaérjek a kis intarziás fáimhoz, erre nem rosszul leszek a buszon? :S
és még most sem vagyok jól, pedig már egy órája csak az ágyat nyomom, kaja nélkül. nem tudjuk mi lesz. M-nek ma megtapasztalhattam az eszelős énjét, pedig annak idején nemigen hittem A.-nak amikor mondta hogy milyen idegesítő, de most igazat kell hogy adjak. :D
nahh, lehet hogy csak az volt a bajom hogy már 6 órája nem ettem semmit.-.-
álomfejtés: érdekes, hogy Ő tudat alatt attól fél, hogy egyszer majd nem a megfelelő emberben bízik meg (ala alligátor); én pedig attól, hogy eltévedek a biztosnak vélt úton és sosem találom meg a célomat. :X most akkor hányjak, vagy ne hányjak? (mégis..) :S

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr915345797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása