easy ride.

2013.06.18. 19:15

Got snails, got a car, and take a ride! ;) mindehhez még hozzá jön a jó kis 35 fokos hőség, ki az aki motorozott már zokni-szandál kombinációban? mert én igen, és még így is majdnem megsült a lábom a motron. -.- most már kezd odabent kib*szott meleg lenni, avagy mindenki a saját kis tócsájában üldögél. :X mondtam ma M.-nek, hogy attól hogy sokszor azt hisszük hogy a dolgok nem úgy vannak ahogy mi gondoljuk, attól néha még úgy vannak, ahogy mi gondoljuk... I've rrrrrrrright. :X
szóval csak az jutott eszembe, hogy írtad hogy elmegy néhány emberke onnan a környezetedből, hát tőlünk is átmegy kettő a másik műszakba, ezen voltam úgy ki, meg azon hogy olyan szarkeverősek lettek a körülmények már megint, és mindenki gyanús, én pedig azt nem bírom.-.-


*jól vagyok, csak tegnap egy kicsit offon voltam most máá tudod. és igazad van, és tényleg oly' messze vagy(tok), és köszönöm!^^*

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr815367745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása