all the people.

2013.07.01. 20:46

Tudom hogy még adós vagyok a szombati "programmal", de most más történések foglalkoztatnak. mint ahogy azt már korábban említettem, egyre fogyunk. teljesen olyan érzésem van, mintha egy egyre szűkülő körben állnék. vagy egy piciny kis "egy pálmafás" sziget lennék az óceán közepén, melyből folyamatosan leharapdál a hatalmas víztömeg. és még igencsak finoman fejeztem ki magam, avagy körül vagyunk véve szar emberekkel. azon gondolkoztam, hogy hogy a francba lehet ennyi negativizmust elviselni anélkül, hogy az illető is negatívvá válna? mert sajnos ez rám nem feltétlenül igaz, pedig küzdök az "ár" ellen. lehet hogy ez világéletemben mindenhol így lesz, addigra talán megtanulom hogy hogyan őrizzem meg a józanságomat, illetve hogyan tudjak mindenféle ingert és reakciót pozitív lereagálással fogadni.. komolyan, inkább nézzenek hülyének, de én nem akarom mások negatív szarságaiba a saját energiámat fektetni, mert az nekem egyáltalán nem éri meg. és lehet hogy azért mondom ezt, mert most ahol vagyok folyamatosan szívják az életerőmet. és úgy tűnik hogy egyre kevesebben vagyunk akik erőt adhatunk ott egymásnak. nagyon meg kell Őket becsülnöm, akármi is van. azt nem tudom még, hogy honnan lesznek meg a kis dolgaim ha M. jövő héten nem lesz. o.O valamiért csak most ébredtem rá, hogy ugyanazokat az embereket kedveljük, és ugyanazok az emberek kedvelnek bennünket. a belső kör. :) lám, a motorozás kihozza belőlem az "állatot". :D Kával meg egészen véletlenül találkoztunk Gyöngyösön, aztán jól kisipákoltuk magunkat egymásnak. a horoszkópom úgyis azt írta, hogy mindig kell egy beavatott. :) igyekszünk. :X
a nap fénypontja: gondolatok a könyvesboltban - ugyan melyiket vegyem meg?^^zt. meg ezt is. :D

u.i.: sikerült jó kislánynak maradnom.^^

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: things

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr275386749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása