háborodott.

2013.07.09. 23:43

Hát a mai nap az úgy elment, hogy észre sem vettem.. délelőtt fényesre vikszoltam az én kis drágámat^^, kábé az összes légyszart ledörgöltem róla...-.- tudom, majdhogynem fölösleges munka, minden esetre éédes...^^ odabent 173-at csináltam most kivételesen egy másik M.-mel, de ő is elég jó társaságnak bizonyult. jaj igen, a horoszkópom ma azt írta, hogy kerüljem a primitív emberek társaságát. asszem ez nagyjából sikerült is. nagyszó! :D

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: elme

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr605398343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása