alvóka..:S

2013.07.16. 17:45

So high, soha nincs bent senki. ha megtanulom uralni a félelmemet, az jó lesz. vagyis már megtanultam uralni a félelmemet. akarom mondani rájöttem, hogy úrrá tudok lenni a félelmemen. :D ami egyébként hasznos dolog... lenne, ha nem lennék betojva közben.-.- már legalábbis ha nem látszana rajtam. tudom, minden csak gyakorlás kérdése. a baj csak az, hogy hiszemhalátom. :X most már sokan bent vannak, nekem csak egy kis alváshiányra van szükségem. utálom amikor a dolgok nem úgy történnek, ahogy én azt elképzelem. mert nem csak tőlem függ. pedig tudhattam volna. sok mindent tudhatnék.-.- 

TuYXpdm.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr115408431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása