pumukli elvesz ezt,...

2013.07.19. 15:33

Igazából rohadtul nem értem hogy miért, de mióta leszálltam a buszról (kb. fél órája), azóta folyamatosan macskaszarszagot érzek.. és ott nézegettem a szandálom talpát hazafelé jövet, hogy ugyan mibe léptem, de semmibe. és már éppen morogtam magamban, hogy vasszeg, már itt is az van mint pesten, hogy kutyaszarszag terjeng a levegőben. és most itt ülök a gépnél, és még MINDIG érzem! szerintem megsérülhetett egy idegpálya az agyamban amíg félrebillent fejjel szundikáltam a buszon..:O vagy ki tudja. :D

Ez meg még itten a tegnapi:

És most sem fekszem le időben, nem is mondok inkább semmit.-.- már így is kinézték belőlem hogy fáradt vagyok, holnap péntek. ma két, a szívemnek nagyon kedves tanár nénivel futottam össze, a saját korosztályomból^^. surprise. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr875415147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása