Csak vigyorgunk. írnom kéne a blogomat de neeeeeem lehet, attól most sokkal fontosabb dolgokon KELL túlesnem. de most ez amúgy is olyan lustán nap ez a hétfő, csak vigyorgunk. :) L.-né mondta hogy most jó a szemem, annyira érdekes hogy mindig kiszúrja hogy mi a helyzet, de hát no. figyelünk egymásra, néha olyan érzésem van hogy jobban tudja hogy mi a helyzet velem, mint én magam. :D
úgy tűnik hogy ez a sörnek nem nevezhető malátavalami stimulálja az agyamat. az Embör szerint a cukor miatt. furcsa ám, pont jókor ültem le gondolatot ébreszteni. :)
hétvégén voltam Hagymánál, ez volt az, amiről beszéltem hogy KELL, tök jó volt, olyan volt mint rég, felhőtlen és vihogós, olyanok voltunk mint két tinédzser..:D feltöltődtem, az itthon maradottak pedig elkezdtek nagyon hiányozni, és most mindenkinek nagyon örülök azok közül, akiket nagyon szeretek így vagy úgy. :)
csinálnom kell magamnak nyugtató teát hogy tudjak aludni, mert most nem lesz itt éjszaka akihez álmomban oda tudnék dörgölőzni hogy nyugtasson meg, vagy éppen adja vissza a takarómat.-.- mert éjszakás, nem eszünk, nem alszunk. és ilyen malátás löttyöt sem iszunk még egyszer brrrrrrrrrrr..-.- és még mindig vigyorgunk, pedig be sem rúgtam, mert ebben egy csepp alkohol sem voltt. Hagyma azt mondta, hogy építsem az Isten-kapcsolatot. hátháthát. :X érdekes lesz az a könyv amit adott, az arc pedig tudom már hogy a torinói lepelről volt ismerős. csak onnan hiányoznak a szemek.. o.O

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr585458089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása