nyúúlás.

2013.09.08. 17:25

Forog a gyomrom, most meg már főleg forog a gyomrom, tudom hogy nem feltétlenül a legjobb dolog begubózni, de most akkor is hagyjon békén mindenki. egy embert kivéve. :) lehet, hogy sokkal egyszerűbb lenne az életem ha sokkal nyitottabb lennék a többi emberre meg a világra úgy egyáltalán, de én jelen pillanatban ÍGY érzem jól magam ahogy vagyok, begubózva, ha pedig úgy fogom érezni hogy valamin változtatnom kell az életemmel kapcsolatban, akkor majd változtatok. vannak dolgok amik kibillentenek, meg még lesznek is, igaz hogy kevés, de én azt utálom ha állandóan basztatnak, hogy ezt csináld már meg azt csináld már, meg így csináld, meg úgy csináld. ha nem függ tőle semmi fontos, akkor hagy csináljak már mindent a kedvem szerint. nyúlok én ha majd nyúlnom kell.-.- grrrrrrrrrrrrrr...

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr465500822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása