holnaptól.

2013.09.17. 21:49

Nap mondása (múlt heti):
- Szerintem egyszer el fog engem csapni valami itt az út szélén..:S
- Hát majd felkelsz utána......

a vicc csak az, hogy közben rájöttem, hogy mennyire igaza van. :D


Szóval az a nagy büdös helyzet, hogy lehet hogy nem is az vagyok, akinek eddig hittem magam. a durva pedig az benne, hogy nem ugrottam a falnak ijedtemben. sőt, nem csináltam semmit. jelen pillanatban az az én dolgom, hogy várjak. a Hagyma az úgyis megfesti majd a képet, neki pedig érdemes hinnem, mert igaza van. mert a Marsom tényleg a skorpióban van, ha feldühítenek akkor szúrok. így, belegondolva. márpedig kinek higgyek, ha nem neki? :D van, akinek elvből nem hiszek, van, akinek érzésből (az sosem hagy nyugodni), van, akinél úgy kell emlékeztetni magam hogy nem szabad hinnem, és van, akinek csak ötödjére gondolom végig minden második mondatát. van, akinek MINDENT elhiszek, néha be is hülyít, de nem él vissza vele^^, van akinél érzem hogy ugyanazon a vonalon mozgunk, még csak gondolkodni sem kell... van, akitől félek, és van akivel nem tudok mit kezdeni még ha fejen áll sem. és ez van. :D na ez most lehet hogy zavaros, nézzétek el, holnaptól két napig nem leszek.

u.i.: ha valaki esetleg nem értesült még róla: tegnap megkérdezte az Embör, hogy hozzá megyek-é feleségül. én meg azt mondtam neki, hogy igen. erre nem gyűrűt húzott az ujjamra? :O ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr325521405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása