szájlenszájlend.

2013.11.04. 19:22

EZ hiányzott már nekem, de nagyon! a béke és a szeretet^^ ma megkaptam a szeretetet, holnap pedig megkapom hozzá a békét is.^^ azt hiszem bőven rám fér, amilyen napom volt ma délelőtt. :D de én mondtam Lnének is, hogy a panaszkodás az nem az én asztalom. gyűlölöm a fölösleges nyafogást, meg ugatást, meg károgást, a jelenlegi állapotomban meg kifejezetten nagyon, ugyanis teljesen le tudnak ezzel szívni.-.- mert most minden hülyeségbe belelovalom magam, teljesen igaz, hogy fejben dőlnek el a dolgok.. a megoldást még keressük. :X

*hát és mi az, hogy be sem tetszett onnan az autópályáról nézni mikor errefelé tetszett járni hááá? :O*

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: silence

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr305614712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása