szépzenék.

2013.11.21. 16:47

Az ide-oda sétáló pingvin. hát ma minden jó lesz, igazán nagyon romantikus hangulatban voltam úgy egész délelőtt, utána meg már szűrt az oldalam a "rosszaságtól". :D akarom mondani szúrt.^^ de nem sokáig, megint félrehallások vannak, rózsaszín, de ezt csak a Té érti, most csak ő marad egy kicsikét, aztán majd mindenki visszajön aki számít is, meg nem is. :) köszönöm jól vagyok, a pénz pedig nem boldogít annyira, mint amennyire azt mások gondolják. már nem azért, de legyél inkább pozitív. ebben a környezetben kihívásnak tűnik, pedig nem az, minden fejben dől el. vagy bukik. tudod, én optimista vagyok aki néha pesszimista, csak jól titkolja néha még saját maga elől is. akkor zavarodok meg amikor nem kéne, és akkor kezd el ficánkolni bennem a kisördög, amikor nem kéne. néha úgy érzem, mintha egy háborgó tengeren lennék egy csónakban, vagy egy gumiasztalon sétálnék. egyremegy. a kormányos akkor is én vagyok. van kikért. mármeginttúlködösvagyok, eznemigaz.:D

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr975648182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása