the sweetest thing.

2013.12.03. 15:31

Néha elgondolkodom. például azon, hogy feddhetem-e én meg magam azért, mert egy csöppet sem izgat hogy milyen helyen dolgozom, hogy milyen emberek a főnökeim, hogy mennyit keresek és hogy miért, hogy kitolnak-e velem és miért, hogy ki kivel mit csinál és miért; szóval hogy nekem most rossz érzésem kéne-e hogy legyen amiatt, mert egy fikarcnyit sem érdekelnek a környezetemben történő negatív baromságok? meg a más dolga ami rám nem tartozik? sőt, az is hidegen hagy, hogy ki mit gondol rólam. én csak a saját dolgaimmal törődök, próbálom magam nyugalomban és rendben tartani, és szeretni azokat az embereket, akiket kell. néha igencsak furcsán érzem magam emiatt. igyekszek azért nyitni a világ felé a magam módján, de nem engedek át a szűrőimen akármit. azt hiszem erről meg kell kérdeznem egy-két embert, hogy mit gondolnak, remélem normális vagyok... :D
u.i.: a macska közben felugrott ide az ölembe, én meg a nagy gondolkodás közepette majdnem szívbajt kaptam..XD

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr925673470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása