az alkonyattal meg rokony. :X

2014.01.02. 15:27

Jaj igen. az a drága ember, aki egy pillanat alatt képes kiakasztani, az az Édesanyám. :) úgy vélem, hogy most már elég türelmet kértem ahhoz, hogy használni kezdjem. :X 
Ha tudnák a zemberek hogy milyen dolgokat fogadnék meg ha szokásom lenne fogadkozni, hát nem tudom hogy mit szólnának. na nem mintha olyan vad gondolataim lennének... az csak néha fordul elő. :3 én úgy vagyok vele, hogy igyekszem mindig a jóra törekedni, tehát a legnagyobb vágyaim egyike az, hogy MINDENKIVEL türelmes legyek. ez az, ami kegyetlenül nehéz. de úgy hiszem, hogy ha egyszer sikerül, akkor rajtam kívül mindenkinek sokkal jobb lesz. nemvagyokönzőám. :D a jelszó: nyugodt vagyok, mint nyúl a hurokban. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr235721570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása