minek?

2014.01.22. 11:45

Azt hiszem az lesz a legjobb, ha én inkább visszabújok a saját kis egérlyukamba, a szívemet pedig megeszem. persze csak a csokival bevont marcipánosat. :) Nagyég, ma este mit szólunk? a Grecsó versétől meg olyan ihletett állapotba kerültem, hogy teljesen kivagyok. mármint nemtom milyen értelemben. :S most jól vagyok, a tegnap olyan semleges volt. piszkálgatnak már megint, de nem hagyom feldühíteni magam. persze ezt is én akartam. mert valahol hiányzott már egyébként. :D avagy kiásom magamnak a vermet, aztán meg jól beleülök. mindig ez van. -.- de mostanában jól vagyok, főleg hogy mások is figyelnek rám, kivéve amikor nem. de mégis inkább igen, ez pedig jóleső érzéssel tölt el. :) sokszor eszembe jut hogy mennyire igaza van a szeretetnek, még ha néha legszívesebben nekiugranék is, mert annyira nem értek vele egyet. avagy a gondolatainkon kell kezdeni mindent. :X

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: love.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr55774859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása