újratervezés.

2014.02.11. 20:55

Olyan fáradt voltam tegnap, hogy ebéd közben majdnem elaludtam. tudni illik, fél nyolckor ebédeltem. este. ettől már csak az lett volna furcsább, ha reggel teszem mindezt. :D ülünk nagyanyámmal, esszük az anorákot ő pirítóssal, én paprikával. látom ahogy remeg a kezében a kenyérszelet, mondja hogy fáradt pedig egész nap aludt. szinte. legalábbis ezt gondolom, én ugyan mi mást tennék így lerobbant öregasszonykoromban, amikor már csak annyi az embernek a dolga, hogy befogadja valahogy azt a temérdek mennyiségű szeretetet amivel körülveszik? ezért dolgozott egész életében. I'd like to do the same exactly as that I will die so satisfied like she. :X
Sok minden van, már megint. például hogy miért is engedjek függönyt a fárasztó emberek elé, vagy miért ne?  hogy mégis mit kezdjek, hogy el ne felejtsek holnap ennimenni akinél be vagyok jelentkezve, mert ma is elfelejtettem volna amilyen kis oktondi vagyokám. hogy rájöttem arra a bizonyos dologra, hogy azt miért nem érdeklik a vágyak azt, aki Istenbe szerelmes. a legtöbbünknek ez lehet hogy csak azért nem sikerülhet, mert túl önzőek vagyunk. persze ezt csak én gondolom így. szóval az a lényeg, hogy ha megtalálod magadban az isteni szeretetet, akkor többé nem azért fogod szeretni az embereket hogy te is viszont szeretve meg figyelve érezd magad, hanem azért, mert rájössz a hangyányi kis miértekre, hogy a többiek mennyire gyarlóak és hogy emiatt mennyire lehet szeretni őket. vagyis nem saját magadért fogod őket szeretni, hanem önmagukért. és pont ezért fognak megszűnni a függőségek, legalábbis a részedről. mert a szeretet által bárkihez oda tudsz menni. persze attól a nagy halom egoizmus még ott lapulhat a háttérben. :)
Na most feltöltődtem amúgy.^^♥ ma majdnem megválaszolták a kérdésemet, tépem a hajam. persze csak gondolatban. mármint a majdnem miatt..-.- egyébként az is ritka, hogy valakivel annyira egy hullámhosszon legyek, hogy kitalálja a gondolataimat. pedig ma ez volt. én kimondtam másnak, ő meg elmondta nekem. orchideákk. :)
 
A semmi ágán ül szívem, kis teste reszketeg csak veti magára a kereszteket. vonatfütty..

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr785810056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása