jobbrazár.

2014.02.21. 23:48

A macskának kinyitottam a szekrényt, erről az jutott eszembe, hogy majd ha gyerekeim lesznek, majd azoknak is kinyitom a szekrényt hogy eltereljem a figyelmüket arról amit nem akarom hogy csináljanak. persze mindez teljesen a véletlen műve volt. :D ma gerjesztődött odabent a feszültség, a nap végén arra jutottam, hogy valószínűleg én generálom az egészet. csak azt nem tudom, hogy belém ugyan honnan jön. am egy egészen sikeresnek mondható napon vagyok túl, délelőtt sikerült elintéznem a betervezett telefonjaimat, még az égiek is velem voltak közben, ráadásul az eddig bevehetetlennek hitt normát is sikerült teljesítenem. ezzel szépen meg is erősítettem magamnak az egyik kedvenc tézisemet, mely szerint minden csak nézőpont (akarom mondani hozzáállás) kérdése. :3 Lné is odajött hozzám egy kicsit segíteni, komolyan úgy éreztem magam abban az öt percben amíg beszélgettünk, mint a fuldokló aki egy korty levegőhöz jut.. a szeretet pedig onnan jött ma, ahonnan nem is számítottam rá. mindenféle értelemben. :) holnaptól offon vagyok, ne is keressetek.^^

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr905826323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása