a morgás helye.

2014.03.10. 20:45

Igenigen. mondd el a nem túl pozitív véleményed úgy, hogy közvetlenül ne sértsél meg vele senkit, de mégis üssön. akkor mostan mondjátok meg nagyokosok, mi legyen? :O szóval ottartottamhogy mégmindigottartokhogy megjöttek a meghívók, és lehetne jobb is, és nem értem hogy ha egyszer pénteken elküldték akkor miért nem lehet pénteken megírni, hogy elküldték amikor megígérték hogy rám írnak ha elküldték? és akkor ne rágjam le a körmömet tövig hogy mikorküldikmáá, úgyis lerágtam már más miatt mindegy.-.- azzé nem vagyok maradéktalanul elégedett, pedig 340 forintért akár lehetnék is. meg azt sem értem, hogy azt a bizonyos két darabot miért kellett úgy összebarmolni, hogy ne lehessen odaadni senkinek? ja hogy az az itthon használatos verzió. fú de köcsög vagyok most.-.- ritkán vagyok bosszús, de akkor ezt most felírom hogy legközelebb majd tudjam hogy mikor voltam az a legutóbb. úgyisaszondjátokmajdráhogyjóaz. jó hát. :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr905853197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása