nézd, ki van itt...

2014.03.17. 22:58

Szívem húsai. van amikor az a válasz, hogy nincs válasz, és van, amikor a kapott választ nem érzed megfelelőnek éppen. majd csak később. :X avagy türelmetlenkedni ér? más: azt hiszem engem ma meggyógyított a munka, az mindig meggyógyít, kutya bajom. igaz hogy a lábaimat lejárkáltam tövig, igazán tönkre vágja a futóműveimet ez az egész napos egyáltalán nem üldögélés.. de hát no, néha azt is szeretjük ami van, lehet hogy pont ezért gyúrtam rá a náthámra is a hétvégén, mert én alapvetően szeretek náthás lenni...:O tudod, én vagyok az, aki lábon hordja ki a.... (az Erdős Virág kötetében megnézheted hogy mit.:P gyakorlatilag mindent.-.-) a macska beletalált mászni a táskámba. fejjel.... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr65866974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása